
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaru
Przeznaczenie pisma:
Zakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy.
Uwagi:
W piśmie umieść szczegółowy opis usterek towaru.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do sprzedawcy uszkodzonego towaru.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uszkodzony towar,ukryte wady,wady ukryte towaru,reklamacja na zakupiony towar,ukryte wady i reklamacja,pismo - wybrakowany towar,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |