Prośba o przedłużenie terminu płatności
Przeznaczenie prośby:
Jak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że nie jesteś w stanie zapłacić za fakturę. Wyślij wtedy pismo - prośba o przedłużenie terminu płatności.
Uwagi:
Jeżeli współpracujesz z kontrahentem od dłuższego czasu to możesz wysłać takie pismo. Pamiętaj - jeżeli Twój kontrahent wyrazi zgodę na przedłużenie terminu płatności - dokonaj wpłaty w ustalonym przez Ciebie terminie. Nie zapomnij o tej sytuacji gdy ten sam kontrahent wystąpi w tej samej sprawie do Ciebie.
Informacje techniczne:
Wniosek o przedłużenie terminu płatności można od razu wydrukować a po ręcznym wypełnieniu wysłać do kontrahenta. Istnieje możliwość edycji pisma (np. w pakiecie MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. dodając dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia prośby:
Pismo z prośbą o przedłużenie terminu płatności należy przesłać do kontrahenta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przedłużenie terminu płatności,prośba o przedłużenie terminu płatności,wniosek o przedłużenie terminu płatności,przykładowa prośba o przedłużenie terminu płatności,wzór prośby o przedłużenie terminu płatności,przedłużenie płatności,wniosek o przedłużenie płatności,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz | |
Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniemJeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Zapotrzebowanie na wodę mineralnąZbliża się lato. Zgodnie z Kodeksem Pracy, każdy pracodawca zobowiązany jest dostarczyć pracownikowi chłodne napoje. Aby je otrzymać - osoba upoważniona - musi złożyć pismo -... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |