Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Przeznaczenie wniosku:
Nie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady? Zarówno w jednym jak i drugim przypadku rozwiązaniem jest Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Uwagi:
W przypadku blokady połączeń wychodzących opłata abonamentowa ulega pomniejszeniu. Maksymalny okres blokady połączeń wynosi 12 miesięcy.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest jako dokument tekstowy, który można otworzyć w popularnych pakietach biurowych takich jak MS Office, LibreOffice czy też OpenOffice i dokonać jego edycji na własne potrzeby. Masz możliwość wydrukowania od razu dokumentu oraz jego ręcznego wypełnienia.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek należy złożyć w dowolnym Salonie Orange lub wysłać listem - najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - na adres korespondencyjny zawarty w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
blokada telefonu,zablokowanie rozmów wychodzących,zawieszenie wykonywania połączeń,zawieszenie rozmów,blokada rozmów,zablokowanie telefonu
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę SDI , a do... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie usługi FunPack z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi FunPack - Internet + Telefon + Telewizja świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę DSL... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o telefonRozwiązanie umowy o telefon przeznaczone jest dla klientów indywidualnych, którzy korzystają do tej pory ze standardowej linii analogowej - PSTN (telefon stacjonarny) w sieci... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego właścicielaKiedy sprzedajesz mieszkanie możesz przenieść usługę PSTN (Telefon stacjonarny) na nowego właściciela nieruchomości. Do tego potrzebny Ci będzie Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem NeostradyKiedy chcesz zrezygnować z telefonu stacjonarnego - PSTN a na linii dodatkowo korzystasz z usługi Neostrady - musisz złożyć Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizacjęKiedy przeprowadzasz się w obrębie swojej miejscowości i nie chcesz stracić swojego numeru telefonu możesz skorzystać z pisma Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizację . |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii