
Stan magazynowy
Przeznaczenie formularza:
Kiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy. Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w momencie gdy go nie posiadasz na magazynie.
Informacje techniczne:
Formularz zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełniać ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia formularza:
Dokument najlepiej przechowywać w dziale sprzedaży i na magazynie.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
stany magazynowe,formularz stanu magazynowego,magazyn,stan produktów,produkty na magazynie,ewidencja magazynu,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowychPodpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |