
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniu
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu.
Uwagi:
W przypadku gdy uszkodzenia w znaczącym stopniu nie wpłyną na jego jakość (przydatność) możesz poprosić o rabat na uszkodzony towar - w piśmie znajduje się akapit z taką informacją (w przypadku gdy towar jest za bardzo uszkodzony - usuń z dokumentu wzmiankę o rabacie).
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej przefaksować do dostawcy oraz wysłać listownie. Istnieje możliwość przesłania pliku z pismem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uszkodzony towar,zwrot uszkodzonego towaru,rabat na uszkodzony towar,pismo z informacją o uszkodzonej dostawie,uszkodzony towar z dostawy,uszkodzony towar z zamówienia,uszkodzone części z zamówienia,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot kaucji gwarancyjnejWniosek o zwrot kaucji gwarancyjnej skierowany jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wykonujących prace budowlane na umowę lub też zlecenie. Kiedy zakończy się... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniemJeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |