Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Zamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE ZA KAŻDY DZIEŃ! Jeżeli klient nie odbiera przesyłki - wyślij to pismo do firmy kurierskiej.
Uwagi:
Dlaczego narażać się na dodatkowe koszty magazynowania przesyłki jeżeli klient nie odbiera produktu? Wystąp o zwrot towaru przez firmę kurierską.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do firmy kurierskiej, za której pośrednictwem została wysłana przesyłka.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zwrot przesyłki,zwrot od firmy kurierskiej,pismo dotyczące zwrotu przez firmę kurierską,prośba o zwrot przesyłki,zwrot przesyłki od masterlinka,zwrot przesyłki od dhl,zwrot przesyłki od siódemki,zwrot od dhl,zwrot od masterlink,zwrot masterlink,zwrot dhl,zwrot dpd,zwrot ups,zwrot od ups,firma kurierska masterlink,firma kurierska dpd,firma kurierska dhl,firma kurierska siódemka,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz | |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz | |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz |