
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Zamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE ZA KAŻDY DZIEŃ! Jeżeli klient nie odbiera przesyłki - wyślij to pismo do firmy kurierskiej.
Uwagi:
Dlaczego narażać się na dodatkowe koszty magazynowania przesyłki jeżeli klient nie odbiera produktu? Wystąp o zwrot towaru przez firmę kurierską.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do firmy kurierskiej, za której pośrednictwem została wysłana przesyłka.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zwrot przesyłki,zwrot od firmy kurierskiej,pismo dotyczące zwrotu przez firmę kurierską,prośba o zwrot przesyłki,zwrot przesyłki od masterlinka,zwrot przesyłki od dhl,zwrot przesyłki od siódemki,zwrot od dhl,zwrot od masterlink,zwrot masterlink,zwrot dhl,zwrot dpd,zwrot ups,zwrot od ups,firma kurierska masterlink,firma kurierska dpd,firma kurierska dhl,firma kurierska siódemka,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |