Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Reklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają usługę DSL TP, a do tego usługa nie działa w sposób prawidłowy, a zgłoszenia składane na Błękitnej Linii TP nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Salonie Sprzedaży TP lub Orange, wysłać listownie lub nadać faksem.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
reklamacja tp,tp,telekomunikacja polska,reklamacja na działanie dsl,dsl,dsl tp,działanie dsl,wolne dsl,problemy z dsl,problemy z działaniem dsl,orange,internet orange,dsl orange,orange dsl
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Rozwiązanie umowy Neostrada TPNie chcesz dalej korzystać z Neostrady a do tego kończy Ci się umowa? Nie przegap wypowiedzenia, gdyż umowa ulegnie automatycznemu przedłużeniu na okres 6 mc. Aby wypowiedzieć usługę złóż... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniegoPrzeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniego przeznaczony jest dla krewnych lub spadkobierców osoby zmarłej i chcą przenieść na siebie umowę o... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient biznesowyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla firm, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z Orange... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz | |
Obustronne zawieszenie linii telefonicznejNie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady?... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizacjęKiedy przeprowadzasz się w obrębie swojej miejscowości i nie chcesz stracić swojego numeru telefonu możesz skorzystać z pisma Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizację . |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient IndywidualnyJeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej i wybór padł na usługę DSL TP -... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę zgodnie z regulaminemZgodnie z aktualnymi promocjami obowiązującymi w Telekomunikacji Polskiej S.A. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Neostrada TP w terminie 30 dni od dnia aktywacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange PolskaWniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange Polska przeznaczony jest dla abonentów Orange Polska, którzy z powodów technicznych - niezależnych od abonenta - oraz takich,... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii